FAQ - najczęściej zadawane pytania
Serwis
-
Serwis-polska
pn-pt 8:00 - 16:00 -
DAWID PLUTA +48 609 449 445 REKLAMACJE@ADAMEX.PL
-
1.
Dlaczego Adamex?
31 lat doświadczenia
200 sklepów partnerskich w Polsce
40+ państw w których dostępne są nasze wózki
Setki tysięcy zadowolonych rodziców i maluchów
Każdy model naszego wózka to pełna gotowość na wyzwania i wspólne przygody
Produkujemy w 100% w Polsce, z czego jesteśmy bardzo dumni!
Reagujemy i podążamy za trendami, ale nasze wartości takie jak bezpieczeństwo i komfort dziecka, pozostają niezmienne od lat.
#myadamex - Strolling into Tomorrow -
2.
Ile wynosi czas dostawy?
Wysyłki realizujemy 2 razy w tygodniu, we wtorki i w czwartki.
W zależności od dnia złożenia zamówienia czas dostawy wynosi od 1-3 dni roboczych*.
*Dostawa 1-3 dni robocze obejmuje towar znajdujący się na stanie. W innym wypadku na karcie produktu znajdziesz informację - PRODUKT DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE, TERMIN REALIZACJI DO 4 TYGODNI.
Więcej informacji o dostawie znajdziesz w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ. -
3.
Jakie są metody dostawy?
Dostawy realizujemy tylko na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX.
Więcej informacji o dostawie znajdziesz w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ. -
4.
Jakie są opcje płatności?
– Tradycyjny przelew bankowy
– Szybkie płatności PayU
• Przelew (z wybranych banków)
• BLIK
• Płatność kartą
• Masterpass
• Google Pay, Apple Pay
– Płatność za pobraniem
Więcej informacji o płatnościach znajdziesz w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ. -
5.
Czy jest możliwa wysyłka towaru za granicę?
Aktualnie wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.
-
6.
Czy mogę złożyć zamówienie bez podawania swojego numeru telefonu?
Niestety, podanie numeru telefonu jest obowiązkowe, ponieważ wymaga tego firma kurierska. Dzięki temu kurier może się z Tobą skontaktować w łatwy sposób w celu doręczenia przesyłki.
-
7.
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie przede wszystkim skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta drogą mailową bok@adamex.pl . Jesteśmy dostępni także pod numerem +34 328 71 21 lub +34 328 00 32 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
-
8.
Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Masz prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin 14 dni liczy się od dnia, w którym trafił do Ciebie zamówiony towar. Więcej informacji o tym jak zwrócić produkt znajdziesz w zakładce ZWROTY TOWARU.
-
9.
Ile wynosi okres gwarancji?
Okres gwarancji wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się w dniu zawarcia umowy sprzedaży. Jej podstawą jest posiadanie dokumentu zakupu – paragonu lub faktury.
-
10.
Jak mogę zareklamować produkt?
W celu złożenia reklamacji napisz do nas maila na adres reklamacje@adamex.pl lub skorzystaj z formularza reklamacyjnego znajdującego w zakładce REKLAMACJE.
-
11.
Czy mogę osobiście odebrać wózek?
Niestety, na razie nie jest możliwe odebranie wózka osobiście z naszej siedziby głównej.
Odbiór osobisty jest możliwy w 200+ sklepach partnerskich w Polsce.
Listę sklepów oraz dane kontaktowe znajdziesz w zakładce SKLEPY. -
12.
Jak zmienić adres dostawy przesyłki?
Aby zmienić adres dostawy zamówienia skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta drogą mailową bok@adamex.pl. Jesteśmy dostępni także pod numerem +34 328 71 21 lub +34 328 00 32 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
-
13.
Czy gwarancja obejmuje wymianę produktu na nowy?
Nie, gwarancja nie obejmuje wymiany na nowy produkt.
-
14.
Czy muszę odesłać reklamowany produkt w oryginalnym opakowaniu?
Nie, nie wymagamy oryginalnego opakowania, jednakże zabezpiecz zawartość kartonu tak, aby nie uszkodziła się podczas transportu.
My oraz przewoźnik nie odpowiadamy za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu wskutek złego zabezpieczenia przesyłki w kartonie.
Więcej informacji dot. reklamacji znajdziesz w zakładce REKLAMACJE. -
15.
Jak skontaktować się z serwisem?
W celu złożenia reklamacji napisz do nas maila na adres reklamacje@adamex.pl lub skorzystaj z formularza reklamacyjnego znajdującego się w zakładce REKLAMACJE.
-
16.
Co oznacza wózek 4w1, 3w1 lub 2w1?
Wózek 4w1 = zestaw składający się ze stelaża wraz z gondolą, spacerówką, fotelikiem oraz bazą Isofix.
Wózek 3w1 = zestaw składający się ze stelaża wraz z gondolą, spacerówką i fotelikiem. Kupując u nas wersję 3w1 w zestawie otrzymasz adaptery, dzięki którym wepniesz fotelik na stelaż.
Wózek 2w1 = zestaw składający się ze stelaża wraz z gondolą i spacerówką. -
17.
Czego nie obejmuje gwarancja?
Wady fizyczne wózka, ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane bezpłatnie.
Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
Gwarancja nie obejmuje:
- naturalnego zużycia związanego z eksploatacją
- uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego i niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania
- napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione
- uszkodzeń lub rozdarć wynikających z winy nabywcy
- płowienia tkanin spowodowanych długotrwałym działaniem promieni słonecznych
- niewielkich różnic w odcieniach materiału -
18.
Jaki rodzaj kół jest stosowany w wózkach Adamex?
We wszystkich wózkach marki Adamex stosujemy koła wykonane z pianki poliuretanowej tzw. koła PU.
Koła PU są:
- bezdętkowe
- bezobsługowe
- nie da się ich przebić
- odporne na wysokie temperatury
- amortyzują tak jak koła pompowane
- bezawaryjne -
19.
Jak dbać o wózek?
Cenne wskazówki znajdziesz w zakładce PIELĘGNACJA.
-
20.
Do jakiej wagi dziecka przeznaczona jest gondola?
Nasze gondole przeznaczone są dla dzieci o wadze maksymalnej 9 kilogramów.
-
21.
Gdzie mogę kupić części zamienne?
Nasz serwis świadczy również usługę sprzedaży części zamiennych np. kół, elementów poszycia itd. O cenę i koszt wysyłki zapytaj naszego serwisanta.
Napisz do nas maila na adres reklamacje@adamex.pl lub skorzystaj z formularza reklamacyjnego znajdującego się w zakładce REKLAMACJE.