Reklamacje - ADAMEX
  1. W celu złożenia reklamacji napisz do nas maila na adres reklamacje@adamex.pl lub skorzystaj z formularza reklamacyjnego znajdującego się poniżej.
  2. Reklamacje przyjmowane są w oparciu o dowód zakupu (paragon/fakturę), dlatego do maila załącz zdjęcie karty gwarancyjnej, karty kontroli jakości oraz zdjęcie/ksero dowodu zakupu.
  3. W mailu zamieść również opis usterki, dołącz zdjęcia/film obrazujące powód reklamacji.
  4. Pod spodem zostaw swoje dane: imię i nazwisko, adres oraz telefon kontaktowy.
  5. Jeśli reklamacja wymaga naprawy bezpośredniej w naszym serwisie – wózek lub jego element składowy zapakuj w twardy karton (uwaga! – długość kartonu nie może przekraczać 110 cm) oraz zabezpiecz zawartość kartonu tak, aby nie uszkodziła się podczas transportu. Nasza firma oraz przewoźnik nie odpowiadają za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu wskutek złego zabezpieczenia przesyłki w kartonie.
  6. Wszystkie dokumenty umieść w kartonie w jednej kopercie lub koszulce.
  7. Po spakowaniu wózka/elementu wózka w karton, skontaktuj się z naszym serwisantem, który zleci kuriera po odbiór przesyłki.
  8. Nasz serwisant wygeneruje i prześle Ci list przewozowy, który wydrukuj i przyklej na karton z reklamacją.
  9. Teraz nie pozostaje już nic innego jak czekać na pozytywne rozpatrzenie reklamacji 😊

 

Uwaga! Zanim odeślesz wózek do naszego serwisu zadbaj o jego czystość! W przypadku otrzymania przez serwis brudnego wózka zostaniesz obciążony opłatą za jego czyszczenie przez firmę zewnętrzną.

W sytuacji dotyczącej reklamacji pogwarancyjnej koszty naprawy/wymiany ustalane są indywidualnie.

Nasz serwis świadczy również usługę sprzedaży części zamiennych np. kół, elementów poszycia itd. O cenę i koszt wysyłki zapytaj naszego serwisanta.


Formularz reklamacyjny

 




    * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu, na potrzeby analizy i odpowiedzi na przesłaną w nim wiadomość. szczegółowe informacje w polityce prywatności.