Zwroty towaru - ADAMEX
  • Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu, bez podawania przyczyny. O odstąpieniu od umowy możesz poinformować nas w dowolny sposób, np. przesyłając na nasz adres bok@adamex.pl wypełniony formularz zwrotu, dostępny tu: POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Do wypełnienia formularza przygotuj numer konta bankowego i dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, numer zamówienia którego dotyczy zwrot.

  • Po odstąpieniu od umowy towar należy odesłać do nas niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni.
  • W celu usprawnienia procedury zwrotu – dołącz do przesyłki zwrotnej wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – dostępny tu: POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
  • W przypadku zwrotu wózka, który wymaga solidnego i wielkogabarytowego opakowania, chętnie Ci pomożemy i zamówimy do Ciebie naszego kuriera Fedex po odbiór paczki. Koszt przesyłki zwrotnej zostanie uwzględniony przy zwrocie Twoich środków na konto bankowe – kwotę tę pomniejszymy o 24,60 zł (koszt 1 zwracanej paczki).
  • W przypadku gdy skorzystasz z oferowanej przez nas pomocy w zwrocie wózka, otrzymasz od nas na podany przez ciebie e-mail wygenerowaną w systemie etykietę zwrotną – wystarczy ją wydrukować, nakleić na pudełko i gotowe! Jeśli odsyłasz wózek w kartonie, w którym go otrzymałeś od nas, przyklej proszę etykietę zwrotną na przyklejoną już etykietę z kodem kreskowym, z którym dotarła paczka, tak, aby na paczce widoczny był tylko 1 kod kreskowy.
  • Jeśli chcesz samodzielnie odesłać do nas paczkę – odeślij ją na adres:

           ADAMEX BABY SP. Z O.O. SP. K.

           ul. Mykanowska 57

           42-218 Wola Kiedrzyńska

  • Bez względu na wybrany sposób dostarczenia do nas zwracanego towaru, prosimy o zachowanie numeru śledzenia przesyłki i dowodu jej nadania.
  • Zwracane artykuły nie powinny nosić śladów użytkowania oraz powinny być zapakowane w oryginalny karton. Zwróć szczególną uwagę na to, aby zwracany przez Ciebie artykuł, był w takim samym stanie, w jakim go do Ciebie wysłaliśmy. Używane i zniszczone artykuły nie są akceptowane.
  • Gdy tylko nasz magazyn odnotuje Twój zwrot – dokonamy zwrotu środków niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, na rachunek bankowy podany przez Ciebie w formularzu zwrotu.
  • W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami i pisz śmiało na adres bok@adamex.pl
  • Należy pamiętać, że nie możemy świadczyć usług bezpośredniej wymiany. Jeśli chcesz wymienić kupiony produkt na inny, prosimy zamówić żądany produkt i odesłać do nas oryginalną przesyłkę. W celu uzyskania porady skontaktuj się z nami – bok@adamex.pl
  • Sklep internetowy Adamex może przyjmować zwroty i reklamacje dotyczące wyłącznie towarów zamówionych za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego adamex.pl. W przypadku produktów zakupionych w innym miejscu prosimy o kontakt ze sprzedawcą, u którego zakupiono produkt. Podobnie, nie ma możliwości zwrotu towarów zakupionych w Sklepie Internetowym Adamex.pl w punktach sprzedaży detalicznej.
  • W wyjątkowych sytuacjach zamówienie może dotrzeć do Ciebie w kilku paczkach. Przy zwrocie zwróć uwagę na to, aby w paczce znajdowały się tylko artykuły zawarte w dokumencie dowodu dostawy. W przeciwnym razie, przyporządkowanie i realizacja Twojego zwrotu mogą się przedłużyć.
  • Szczegółowe warunki i zasady odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie, dostępnym tu: REGULAMIN SKLEPU

 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU